- +48 882 068 559
- biuro@foresta.pl
- Pon - Pt: 8:00 - 16:00
Program operacyjny Program Operacyjny Polska Wschodnia
Oś Priorytetowa 1 Przedsiębiorcza Polska Wschodnia
1.4 Wzór na konkurencję – Etap II
POPW.01.04.00-06-0029/20
Celem niniejszego projektu jest wzmocnienie potencjału firmy za pośrednictwem nowej oferty produktowej elementów ogrodzeniowych. Do wdrożenia nowej oferty produktowej wykorzystane zostaną rekomendacje zawarte w strategii wzorniczej, szczególnie w zakresie wykorzystania wzornictwa w działalności Foresty, przechodzenia do filozofii wzornictwa jako procesu i docelowo ostatecznego włączenia wzornictwa w DNA firmy, gdzie wszystkie działania będą uwzględniać design jako jedną z kluczowych wartości firmy. W ramach projektu nastąpi zakup środków trwałych rekomendowanych do zniwelowania problemów wzorniczych w obszarze technologii.
__________________
W ramach projektu powstały 3 nowe linie produktów:
MODULO
NATURA
LINEA
składające się z 15 różnych elementów każda.
Dodatkowo w ramach projektu wykonano księgę znaku, dzięki której odświeżono logotyp oraz określono sposoby jego zastosowania i przygotowano wzory materiałów promocyjnych. Dzięki realizacji projektu utworzono również podstronę zawierającą konfigurator nowych produktów.
Wartość projektu 1 324 095,00 zł
Dofinansowanie 733 550,00 zł
Okres realizacji: 12.01.2022 – 31.12.2023
Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Program operacyjny Program Operacyjny Polska Wschodnia
Oś Priorytetowa 1 Przedsiębiorcza Polska Wschodnia
1.2 Internacjonalizacja MŚP
POPW.01.02.00-06-0023/20
Celem niniejszego projektu jest wdrożenie do sprzedaży zagranicznej asortymentu produktów bram i
ogrodzeń poprzez zastosowanie nowych narzędzi marketingowych i promocyjnych zgodnie z opracowanym Modelem biznesowym wg metodyki Business Model Canvas. Wnioskodawca planuje rozszerzenie rynków zbytu o nowe rynki międzynarodowe, tj.: Niemcy i Austria.
Wartość projektu 200 575,40 zł
Dofinansowanie 125 192,80 zł
Okres realizacji: 02.11.2020 – 28.02.2022
Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Program operacyjny Program Operacyjny Polska Wschodnia
Oś Priorytetowa 1 Przedsiębiorcza Polska Wschodnia
1.4 Wzór na konkurencję – etap I
POPW.01.04.00-06-0037/18
Celem niniejszego projektu jest przeprowadzenie audytu wzorniczego i opracowanie strategii wzorniczej. W ramach audytu wzorniczego zostanie wykonana analiza działalności Zamawiającego pod względem potencjału i potrzeb wzorniczych, czego efektem będzie strategia wzornicza zawierająca przedstawienie zidentyfikowanych problemów wzorniczych (potencjalnie dotyczących nie tylko sfery produktów, ale również szeroko rozumianych procesów biznesowych w firmie) wraz z rekomendacjami do dalszego działania.
Wartość projektu 68 880,00 zł
Dofinansowanie 47 600,00 zł
Okres realizacji: 01.06.2019 – 31.10.2019
Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego